Monday, December 17, 2012

first moment gue~



Aku rase nak tergelak. sangat sangat nak tergelak.

kenapa?

sebab hari ni aku pergi kuliah kpp ! HAHAHAHA

mcm tak percaya. dah besar jugak aku sampai dah boleh amik lesen. hehe. lepas ni dah boleh bawak mak aku gi memane. bawak nenek aku gi belajar. round round AEON. pergi melepak taman rekreasi sebab nak menguruskan badan yg semakin tembam. eh.


whenever i'm entering the pusat latihan memandu... 'AMANINA !' cepat cepat aku berpusing. oh nabilah ghupenye. hahaha, dapat jugak aku jumpa kawan baik selamernye aku nih. dah lama woo tak jumpa.

mula mula igtkan tak alone. tapi.. 'bye nina.' 'eh, ko tak masuk ke?' 'aku dah habis lah' 'huh. tung ah. k bye' and aku pon masuk je lah. what the.. belakang penuh. nak suruh aku duk depan hapee. tengok2 kat hujung tgh2 kosong. ape lagi. menyelinap pergi kat situ lah.

bla..bla..bla..yada..yada..yada..

'yang belom buat ambil kertas kat depan nih. buat.' aku pon yg belom buat  pergilah ambik kertas tuh and it is ujian buta warna.

bla..bla..bla..yada..yada..yada..

send.

*tibe tibe datang budak duk  kat sebelah* *dia pon buat ujian tuh and tibe tibe* 'weyh ni bulat dengan petak eh' dia tanya kawan dia kat belakang aku. aku tinjau ah kertas dia sikit. what the..aku tulis segi empat je kat situ. aku tak perasan bulat lansung ! and dah lah ada few question yg aku teragak agak apa jawapan dia. and aku confident hundred percent no doubt yg nama aku akan dipanggil and tibe2..

'amanina binti abdul raman' gulp.

'awak bla bla bla... yada yada yada..' and aku tersengih je kat depan tuh. 'baiklah awak buat balik ea . nah ambik kertas baru ni buat balik.kalau tak banyak jawapan awak salah' fuhh. embarassed !

budak yg duk sebelah aku tuh gegelak je. kuaja ! then aku pon buat lah balik and hantar.
that's it ! pengalaman masa pergi kuliah kpp. untill now i dont have any confident to answer the ujian buta warna. nak nak lagi masa test komputer , ada 8 soalan ujian buta warna and must fully correct ! what the.. doakan je lah aku lulus ujian komputer tuh. mlm ni kau buat latihan ! hiyarghh !


selama 5 jam kuliah tu. semua input. naik keras pale hotak aku. so just pray me well~

masa rehat tak makan oke. *forever alone* and budak yg duk sebelah aku tu lelaki fom 4. maaf aku tak pandai beramah mesra. pffttt!








budak bakal lulus test komputer ::

No comments:

Post a Comment