Saturday, July 21, 2012

AHLAN WASAHLAN RAMADHAN :]


Assalamualaikum :]


hari ni first day of ramadhan. wow we're going to fasting :D
mcm tak caye sekejapan dah masuk bulan pose. rasa mcm je baru duduk jadi form 5.
hoh? aku dah form 5 rupenyer. and bulan puasa pon dah masuk. and. tak lame lagi aku SPM and habis sekolah? mcm tak sangka aku akan keluar dari sekolah jugak rupenyer. and macam takut je '~'

korang semua dah sahur?
*serentak jawab ''DAH~"*
good good. 

ekceli niat di hati nak membaca biology. tetapi tgk keadaan mempengaruhi untuk aku tydo je tahu.



whatever is it. selamat berpuasa :]

kitorang (aspuri fom5) bercadang nak beli kad raya and then tukar tukar. hoo. yela. lepas nih tak jumpe. no i means susah nak jumpa. dpt tukar tukar kad raya buat kenangan pon syiokk en? hee 
apaper pon. aku akan sentiasa rindu member aku. *wink* 
dah masuk mood jiwang la pulokk. ngehhngehhngehh


say 'TAK NAK' tu ponteng puasa,and buat mende tak sepatutnye di bulan puasa. igt tuh~




and aku nak mintak maaf kalau ada sape sape ni yg pernah tersinggung nan aku ker kenken? pernah mencalar mengguris haty korang ker. aku mintak maaf kay. :]



set.
kawan.
no fight.
smile.
Assalam :]


selamat berpuasa :]

No comments:

Post a Comment